Muffins

God Torsdags kveld!
Denne uken bestemte jeg meg for å lage muffins, noe jeg ikke har gjort siden ca. 2017.
Jeg hadde en periode på ungdoms skolen hvor jeg lagde muffins sånn hver uke og virkelig perfeksjonerte oppskriften. Jeg lagde da de beste hjemmelagde muffinsene jeg selv har smakt, men jeg husker selvfølgelig ikke oppskriften i det hele tatt.
Så jeg fant en basic oppskrift på nett, og syntes egentlig ikke det ble noe særlig bra. Jeg vet derimot ikke om det bare var oppskriften eller det at jeg hadde mørk sjokolade biter oppi.
Derfor tenkte jeg det hadde vært gøy om de som leser legger igjen sin favoritt muffins oppskrift i kommentarfeltet!
Kanskje jeg får litt inspirasjon til å prøve igjen <3

Om man ikke har noe bedre å gjøre på anbefaler jeg å bake nå i påsken. Ikke bare får man noe å holde på med en stund, men noe å kose seg med etterpå mens man ser på film/serie.

“If there’s a whisk there’s a way”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg