Musical Friday

I dag er en dag for musikk!
Miley Cyrus sitt album “She is coming” er ute og det er YTer Gabbie Hanna sitt album 2WAYMIRROR også. To vidt forskjellige mennesker med veldig forskjellige album. But I’m here for it all.
Anbefaler å sjekke de begge ut om du er i humør for noe ny musikk.
Gabbie sitt album er veldig unikt og på slutten ga det meg noen Three days grace vibber (men usikker på hvorfor). Definitivt et følelsesladet album.
Mens Miley sitt album har mer kick i seg og “Cattitude” er en bra sang om du skal på trening!

“You’re just mad cause your hair is flat”

Nå tenker jeg å rydde litt, høre på musikk og se om det er noe gøy å finne på denne helgen. Jeg har foreløpig ikke laget noen planer, men vi fååår se.
I går bestilte jeg som nevnt i forrige innlegg “Nude Mood” lip trioen fra Jaclyn Hill og bare noen timer senere var den allerede shippet. Utrolig raskt, spesielt med tanke på at det er en helt ny nettside med et helt nytt sminkemerke. Litt dumt da jeg kontakten kundeservice for å få en leppestift lagt til bestillingen for å unngå og betale dobbel shipping. Men kundeservice har selv nå etter et døgn ikke svart meg på mailene. Så der må de nok bli bedre.
Men med unntak av dårlig respons på kundeservice var alt utrolig bra.

Ha en god fredags kveld xx

Har du hørt de nye albumene? 
Har du noe musikk å anbefale?

Instagram/Snapchat: Rlablogg

#musikk #sminke #yt #gabbie #miley #jaclynhill #sanger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg