Musical Tuesday

Ukens sang anbefaling:
Youtubere er ikke akkurat kjent for å lage bra musikk. Men jeg føler at flere og flere youtubere kommer ut med gode låter, og en gang i blant finner du den youtuberen som du kan se ha en god artist karriere foran seg. Niki en er av de Youtuberene.
Denne sangen traff meg i hvert fall og jeg kjenner meg igjen i teksten. Jeg føler sangene hun kommer ut med har ganske unike tekster. Hun synger om ting man ikke hører så ekstremt mange synge om.
Hva syntes du?

Har du en sang å anbefale?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg