Musikk tips

Hvis det er noe som får humøret mitt opp om dagene så er det musikk. Så jeg anbefaler alle å bare koble ut en stund og ta på favoritt musikken. Det er også kommet en del ny musikk den siste tiden, blant annet denne fra Ava Max!
Refrenget minner meg sånn om en hit fra tidlig 2000 tallet! Noe som helt sikkert er meningen, men jeg kommer virkelig ikke på hvilken det minner meg om. Hører du hvilken sang det minner meg om?

Jeg håper alle har en fin helg til tross for omstendighetene. Hold dere inne og stay safe.
Men det skader jo ikke å hive seg på skype med noen venner og ha danse party hver for seg, haha. Kleint kanskje, men spiller det noen rolle da?

Andre sanger å sjekke ut:

Noah Cyrus– I got so high that I saw Jesus (man kan lett se vekk ifra det religiøse, da sangen handler mest om jorden og naturen)
Noah Cyrus og Jimmie Allen- This is Us (OMG, denne sangen er det beste jeg har hørt i år så langt.)
MacKenzie Porter – Seeing other people (Hun her har jeg aldri hørt om og sangen er for så vidt trist. Men jeg likte den såpass at jeg følte for å nevne den)
Doja Cat – Boss Bitch (Om du trenger en selvtillitsboost anbefaler jeg denne!)
Breathe – Years & Years (Denne sangen er ikke ny, men ekstremt populær på tiktok. Fort gjort å bli hekta på disse tiktok sangene)
Demi Lovato – I love me (Fordi det er noe å huske på. Vær glad i deg selv).

Har du noen musikk tips?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg