My own Valentine

På søndag var det Valentines Day, Morsdag og Fastelavens på en og samme dag.
Og det feiret vi med en god søndags middag, en tur i Jacuzzien og deretter fastelavens boller.
Jeg hadde også planer om å lage en sminke look med Valentines Day tema, men dagen fløy liksom fra meg.

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes blogging til tider er veldig vanskelig. Mest fordi jeg blir gående mye hjemme og har rett og slett ingenting å dele. Spesielt med lockdown.
De fleste kan vel kanskje relatere til akkurat det. Og det har vært livet mitt ganske lenge.
Noe jeg føler selvfølgelig har bidratt til at jeg ikke har kommet meg ut av psykisk uhelse. Man må liksom komme seg ut blant folk, det er så utrolig viktig. Og jeg jobber med en del steg nå for å få livet mitt litt tilbake igjen. Foreløpig blir det selvfølgelig en gradvis prosess, spesielt siden det er så begrenset hva man kan gjøre akkurat nå.

Men jeg håper de stegene jeg tar påvirker meg positivt og at jeg rett og slett møter folk i prosessen. Jeg trenger å bygge opp igjen et nytt nettverk av venner og bekjente. Folk har liksom forsvunnet en etter en opp igjen. Jeg pleide å ha veldig mange venner som jeg var utrolig glad i. Og jeg savner rett og slett den følelsen.

Men jeg har holdt sånn tilbake da jeg har møtt nye folk da jeg ikke føler at jeg har kunnet vært helt meg selv uten alt drittet på slepet og derfor ikke klart å slippe folk helt inn. Men jeg jobber med saken ❤️

Så det er rett og slett det som foregår for tiden. Jeg må nesten bare finne veien min tilbake og ikke holde på alt som har skjedd, men heller fokusere på hva jeg vil nå.

Det er jo tung når man mister venner og jeg tror jeg alltid kommer til å ha en spesiell plass i hjertet mitt for disse personene, selv de som ikke egentlig fortjener det. Men de har også bragt meg mye glede og det vil alltid være kjærlighet der.

Men nå får jeg først fokusere på å gi kjærlighet til meg selv. XxFølg meg på Instagram @Rlablogg

Husk man kan alltids stille spørsmål eller starte en samtale med meg i kommentarfeltet.
Eller kontakte meg mer privat på Instagram ❤️

2 kommentarer
    1. Det er viktig å bli glad i seg selv, og å være god mot seg selv midt oppi alt ❤ Det er noe jeg jobber en del med for tiden. Sender deg en varm klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg