My Summer Picks – Fashion Edit

Reklame | Affiliatelenker - Asos

Heisann!
Hvordan går pinsehelgen?
I dag var det skikkelig digg med fint vær og i morgen skal det bli enda bedre. Det kommer jeg til å utnytte ved å finne frem et skikkelig sommerlig antrekk (endelig). Jeg skal også prøve å være mer aktiv på Instagram i morgen så vi får se hvordan det går.

Jeg har egentlig bare slappet av i helgen og spilt litt Animal Crossing som jeg ellers spiller en del med en kompis. Jeg brukte også teleparty for å se serie med en venninne som bor i Romania. Teleparty er helt genialt om du vil se serie eller film med noen som bor et stykke unna. Eneste man må huske på er at ikke alt innhold på f.eks Netflix er det samme i andre land, så sjekk alltid først at dere begge har filmen/serien. Teleparty er en google chrome extension, så den skal være veldig enkel å finne innpå der og er utrolig enkel å bruke. Man ser da serien samtidig og det er en chatteboks på høyre side av skjermen så dere kan chatte samtidig. Setter en på pause blir det satt på pause for alle. Det er faktisk sykt koselig å se på den måten, så det anbefaler jeg virkelig.

Men til det innlegget handler om – Her er noen mote anbefalinger: 

!! Klikk direkte på bildene for å komme til produktet!! 

Ha en fin søndag videre Xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg