Når du har hudproblemer

Om dagene har jeg mye å tenke på.
Og når jeg virkelig begynner å tenke som dette får jeg liksom ikke gjort noe annet av det jeg burde gjort.
Det går da utover søvnen og alt, noe som er utrolig irriterende. Skjønner ikke helt vitsen med å drive å tenke så mye, men det er jo litt ut av min kontroll.

Jeg tok kontakt med online hudlege angående huden min for et par dager siden. Jeg er så glad for at det finnes et slikt alternativ.
Svaret kom også ganske raskt selvom jeg tok billigste alternativet.
Nettsiden heter snapmed.no
Der kan du velge mellom videosamtale (som koster en del) eller sende melding og vente på svar (som er et mye rimeligere alternativ). Bare husk å send gode bilder så de kan gi best mulig svar.
Et supert alternativ om man ikke har mulighet til å komme seg til hudlege fysisk eller rett og slett ikke har tid.
Nå vet jeg i hvert fall hva problemet er og kan fikse det lettere. Det var en blanding av papuløs og nodulær akne. Sistenevnte brukes det som oftest tabletter for å bli kvitt, noe jeg har veldig lite lyst til.
Noen som har prøvd noe som funket bra for underjordiske kviser? Let me know! 

Dette er også en del av grunnen til at jeg rett og slett ikke har orket å ta bilder av meg selv. Jeg har heller ikke lyst å gjøre det verre ved å ta sminke på.

Jeg vet jo at det ikke er direkte noe uvanlig å slite med. Og jeg slet jo litt med akne i pannen og sånn i ungdomstiden, men aldri har det vært som det er akkurat nå. Utrolig plagsomt! Og ikke minst er det jo også ganske ømt!

Tea tree produktene fra The body shop har hjulpet litt da, noe jeg er glad for. Men det kan ikke alene ta vekk problemet, uheldigvis.
MEN om du har noen tips eller råd du vil dele, så legg gjerne igjen en kommentar. Det blir dypt satt pris på.

Og hvis det er noen der ute som har hudspørsmål de lurer på så anbefaler jeg virkelig snapmed.no!

Følg meg gjerne på Instagram eller Snapchat @rlablogg

3 kommentarer
    1. Slitt utrolig mye med det selv.. ikke funnet noe spesifikt som hjelper annet enn at det for min del hjelper å kutte ut ketchup og kutte ned på meieriprodukter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg