Nesten ferdig!

God Lørdag xx

Jeg er faktisk nesten helt ferdig med julegavene. Jeg mangler bare et par som jeg tror jeg har ganske god kontroll på hva jeg skal kjøpe. Og etter det er jeg helt ferdig!
Jeg føler at julegaveshoppingen i år har vært ganske koselig. Det meste har jeg jo bestilt på nett, men jeg fant ting som faktisk var litt interessant å gi vekk. Og som jeg tror de jeg har kjøpt til faktisk vil få bruk for og like.
Ene julegaven kjøpte jeg på Arrangementet til Skeidar. De hadde så mye fint at det var vanskelig å ikke finne noe.
Så når desember kommer trenger jeg ikke tenke på så mye annet enn hvilket julefilmer jeg skal se og baking.
Jeg tror også vi skal ha et lite juleverksted med nevøene mine.
Det er heldigvis litt koselige ting å se frem til. Det hjelper å rette fokuset mot det som faktisk er litt gøy eller kos i disse mørke tider. Jeg hater at det ser ut som det er midt på natten ute når klokken sier ettermiddag.

En ting jeg gleder meg til er å faktisk åpne kalenderen fra The Body shop. Tror ikke jeg har vært så interessert i en kalender på flere år.
Jeg har også fulgt med på hvilken andre kalendere som kom ut i år uten at noen virket interessante. Om du lurer på hvilken kalender du skal ha og vil vite innholdet anbefaler jeg å sjekke ut “Eltoria” på Youtube. Hun unboxer kalendere i flere uker på kanalen.

Akkurat nå legger jeg også litt flere ting ut på Tise. Jeg har blant annet lagt ut en ubrukt ull overdel fra Kari Traa om det skulle være interessant for noen nå som det er blitt så kaldt. (@rla93 på Tise)

Har du begynt med juleshoppingen?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg