New in – Beauty Products

Reklame | Affiliatelenker - Kicks

Abh Setting Spray: Denne er første gang jeg prøver og har tidligere bare prøvd mini versjonene med andre dufter. Jeg absolutt elsket mini versjonene så jeg måtte derfor også skaffe meg denne i stor størrelse. Denne dufter også ganske godt uten at det er noe intenst. Jeg syntes disse sprayene fra ABH er utrolig friske og spruten er perfekt. Nå har jeg bare prøvd akkurat denne en gang og sminken min har ikke akkurat holdt seg så bra gjennom dagen, men det er ikke denne sin feil. Det er hudpleie rutinen min under sminken som ble litt mye produkter på en gang og ikke hadde rukket å trekke ordentlig inn før jeg hev på meg sminken. Men jeg regner med det er samme spray som mini versjonene, og da vet jeg jo allerede hvilken jobb den gjør.
Denne kan kjøpes HER
Abh loose setting powder i “Vanilla”: Denne har jeg heller aldri forsøkt før i dag og må si at first impression på den er bra. Nå vet jeg jo ikke helt hvor god den er siden hudpleien under ble som den ble i dag og gjorde at sminken holdt seg dårligere enn vanlig. Men jeg elsker blant annet at den er non-comedogenic som var en av grunnene til at jeg bestemte meg for å teste den ut, den andre grunnen var den store størrelsen. Men uansett så har jeg bare gode tanker om denne foreløpig og ser frem til å teste den ut videre. Kjøpes HER
Lancome Cils Booster Lash Revitalizing Serum: Jeg så egentlig bare etter et nytt vippeserum og kom over denne. Det sto at den hadde vunnet Costume skjønnhetsfavoritter 2020 så tenker at det må jo være en grunn til det, haha. Jeg kan naturligvis ikke si så mye på effekten på denne enda det krever jo at man bruker den en stund, men jeg liker i hvert fall pakningen. Ser skikkelig Boujee/ Luksuriøs ut. Kjøpes HERHar du testet noe av dette?

Følg meg gjerne på Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg