New in – Beauty

God Mandag xx

I dag har jeg en rolig dag med litt rydding og klesvask. Så altså lite spennende.
Jeg fikk en pakke i posten fra Kicks med en selvbruning jeg ikke har testet før. Den er fra Bondi Sands og jeg vurderer å gjøre en review av den her på bloggen.
Jeg kjøpte også mini settingspray fra Anastasia Beverly Hills. Jeg hadde allerede den med mango lukt og måtte skaffe meg den med ananas lukt også. Så god!
Men hvor mye de får sminken til å holde kan jeg ikke si så alt for mye på da jeg såvidt har fått testet de. Og vet ikke om de gjorde meg noe særlig dewy heller, men så er jo jeg vant til å se mer dewy ut enn matt, så kanskje de bare funker som mine vanlige produkter.

Uansett så håper jeg virkelig været snur igjen nå. Det trenger ikke gå tilbake til 29 grader, men sol og rundt 19 grader kan det godt være. Jeg har lyst å få brukt sommerklærne mine mens jeg har sjansen.
Jeg har også lyst å få badet i hvert fall en gang i år.

Har du testet settingspray fra ABH?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg