New in – Bridgerton Makeup

Omg, da jeg kom over denne kolleksjonen følte jeg meg som den hjerteøyne emojien.
Bridgerton er en serie du finner på Netflix som er blitt super populær. Jeg elsket første sesong, og nå er det kommet ut en sesong 2 også. Sesong 2 har jeg ventet litt med å se da jeg har noen andre serier jeg har måtte fullføre, og den 1år ventetid mellom sesonger nå til dags er irriterende så derfor tar jeg meg litt god tid.

Pat McGraph som er et dyrere sminkemerke med kvalitetsprodukter og har nå laget to Bridgerton Kolleksjoner, og produktene jeg har kjøpt er en del av kolleksjon nr.2.
Jeg har aldri testet Pat McGraph før og har hatt lyst til det lenge, så dette var den perfekte kolleksjonen å begynne med for min del.

Altså hvor STUNNING er ikke disse produktene?
Har du testet Pat McGraph?
Hva synes du om Bridgerton kolleksjonen?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Tiktok @Renatelande

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg