New in – Charlotte Tilbury

Da jeg så disse limited edition produktene i en Instagram post fra Charlotte tilbury ble det til at jeg bestilte de kort tid etter. Spesielt jewel poten i fargen “walk of no shame” som var på øyelokkene til modellen så bare amazing ut.
Jeg har faktisk aldri prøvd noe produkter fra dette merket tidligere. Prisene er jo litt der oppe og jeg har derfor tenkt at det er noe jeg klarer meg uten.
Men siden jeg aldri har prøvd noe fra CT før og dette er limited edition produkter bestilte jeg meg i hvert fall disse produktene.
Jeg testet ut den ene Jewel pot øyenskyggen i går og fant ut at de definitivt funker best om man har en “sticky base”, som f.eks en glitter primer. Da holder glitteret seg også bedre på og fargen blir mer intens. Jeg tenkte også at produkter som dette funker bedre om man bruker fingeren, men her var det faktisk en sminke kost som gjorde jobben best.

Jeg skal teste de ut mer før jeg kan si om de er verd å kjøpe eller ikke, men produktene i seg selv er bare utrolig fine.

Har du testet Charlotte tilbury før? Hva er dine favoritt produkter?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg