New in – Colourpop

I går hentet jeg pakken jeg bestilte fra colourpop.
Jeg bestilte tre mascaraer i forskjellige farger. Gul, mint grønn og rosa. Noe som blir gøy å bruke til vår/sommer.
Det er fint å ha noe annet enn bare svart.
Mascaraene heter “BFF Voluminizing Mascara” og du får kjøpt de på www.Colourpop.com

Det jeg liker med Colourpop er at de har kvalitetsminke til billige priser. Selvom dette er mitt første kjøp fra dem selv, så har jeg fulgt med på produktene deres i lengre tid.  Så verd å ta en tur innom siden deres.

Nå må jeg hoppe i dusjen og forhåpentligvis ta meg en liten tur ut. Det er hele 11 grader ute. Noe som ikke er direkte varmt, men mye bedre å være over 10 enn under. Mangler bare strålende sol.

Hvem gleder seg til sommer? 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER

Follow my blog with Bloglovin

#colourpop #innkjøp #post #pakke #sminke #farger #vår #sommer

4 kommentarer
    1. Hei! Lurte på om du fikk hente lapp eller om du viste fram tracking nummeret man får link på når du bestilte? Når du hentet pakken? Eller kom den i post kassa de?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg