New in – De nye Glöd produktene

Selvom jeg ikke får selve selvbruningen til kropp til å fungere helt optimalt for meg, så har self tran dropsene til fjeset blitt en stor favoritt hos meg.
Så da jeg så Glöd komme ut med en gradvis self tan lotion til kropp ble det selvfølgelig et kjøp. Jeg ser for meg denne gi et mye jevnere resultat og være like lett å bruke som self tan dropsene. Kanskje det også går å kombinere self tanen og self tan lotion og at det dermed løser problemene jeg har med at self tanen ikke setter seg alle steder og blir ujevn.

Jeg liker også veldig godt pakningen til Glöd produktene. De minner meg en del om Kylie Jenner sine Kylie Skin produkter.
Da passer det jo også ganske godt at Glöd nylig kom ut med en Walnut Scrub. For de som vet gjorde Kylie det samme, noe som ble veldig omtalt i Youtube miljøet og generelt andre steder.
Men selvom den fra Kylie ikke ble så godt tatt imot, tror jeg likevel ikke det samme skjer her. Jeg tror dette produktet er ganske annerledes fra Kylie sitt. Og at de problemene med hennes produkter ikke gjentar seg her. Jeg har ikke fått testet ut disse produktene enda, men oppdaterer gjerne hva jeg syntes når jeg har.

Hva syntes du om Glöd produktene?

Følg meg gjerne på Instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg