New in – Glöd Nyheter

Jeg tror faktisk jeg har kjøpt hvert produkt som Glöd har kommet ut med nå, men jeg syntes faktisk det er litt spennendes å teste disse produktene. Ikke bare fordi det er Sophie Elise som står bak dem, men en kombinasjon av ting. Det er jo gøy når noen norske tørr å satse på noe som er sitt eget og jeg føler hun har nådd et punkt hvor jeg tar hun seriøst i det hun gjør. I tillegg ser jeg jo litt Kylie Jenner inspirasjon i selve pakningen. Det er et enkelt design og går i rosa toner, noe jeg personlig liker veldig godt. Jeg tror pakningen virkelig er en av tingene som tiltrekker meg til produktene, men også det faktumet at jeg ikke hadde noe selvbrunings merke jeg foretrakk før jeg testet ut de fra Glöd. Den jeg pleide å bruke ble jo ikke solgt mer, så da var det jo bare å teste noe nytt. Og jeg har vært så fornøyd med spesielt self tan dropsene. Hudkremer og slikt har blitt mer gøy med alderen og det faktumet at denne skulle lukte så digg gjorde at jeg ville teste den ut. Så here we go

Glöd Body Scrub – Denne har jeg ikke testet enda, men som de fleste vet er en god skrubb nøkkelen til et finere selvbrunings resultat. Jeg har pleid å stort sett bruke skrubb fra The Body Shop, men det er alltids rom for å prøve noe nytt. Og en bonus er jo at denne kan kjøpes på både Vita og H&M, noe som gjør den lettere å få tak i enn The Body Shop sine i fysisk butikk.

Selve pakningen har en lysere tone enn selvbruning lotionen slik at man lett skal se forskjell.
Den koster 229kr

Glöd Body Cream – Denne har jeg allerede rukket å teste ut noen ganger og må si jeg liker den ganske godt. Lukten er god men mild som er fint for dem som er litt sensitive mot sterke lukter. Lukten som man ser på pakningen er kokos og vanilje, og jeg vil si disse luktene kommer frem når man lukter på den. Mulig vanilje lukten er et hint mer fremtredende, men vil si det lukter en god blanding. Selve kremen virker utrolig fast og stiv i selve pakningen, men når man påfører den blir den skikkelig flytende. Nesten som en olje vil jeg si, noe som gjør den veldig lett å påføre og dermed drøy i bruk. Denne er også en av de rimeligere produktene, noe jeg ble positivt overrasket over da jeg ventet at den skulle koste noe rundt 299kr da det har vært et mønster blant Glöd produktene, men den koster altså 199kr.
Så denne vil jeg absolutt anbefale videre.

Har du testet de nye produktene? 
Hvilket produkt vil du teste?

Følg meg på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg