New In – Glöd

I fjor en gang kjøpte jeg Glöd sine self tan drops, faktisk takket være bloggen ser jeg at jeg kjøpte den i begynnelsen av sommeren i fjor. Men begynte først å bruke den mer og mer i slutten av året og nå er den en del av min faste hudpleie rutine.
Jeg liker den veldig godt og føler jeg ser freshere ut med den på. Det føles altså hakket bedre å gå uten sminke enn det ville gjort uten den.
Så om du har vurdert å kjøpe den vil jeg anbefale å gi den et forsøk.

Ellers så jeg da jeg shoppet på senteret at det fortsatt var noen pakker igjen med self tan drops hvor du også fikk den nye sheet masken. Så jeg kjøpte med meg en pakke.
Nå har jo også sheet maskene blitt lansert individuelt samtidig som de også lanserte self tan i extra dark.

Personlig er fortrekker jeg sheet masker over andre ansiktsmasker da jeg misliker å måtte stå å skrubbe vekk maskene. Noe man heldigvis slipper med sheet masker. På den mindre positive siden varer jo ikke en sheet mask til mer en 1-2 gangers bruk.
Jeg vet ikke om denne sheet masken fra Glöd er noe god enda da jeg foreløpig ikke har testet den ut, men jeg føler ikke det er så ofte jeg møter på en sheet maske jeg ikke liker. Nå har jeg ikke testet ut så mange forskjellige merker heller, jeg er en type person som fortsetter å kjøpe de samme tingene når jeg har funnet noe jeg liker og som fungerer for meg. I hvert fall når det gjelder ting jeg tar på huden min. På andre områder utforsker jeg gjerne litt mer.

Bruker du Glöd sine self tan drops?
Hva syntes du om den nye sheet masken? (Om du har testet den)

Xx
Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg