New in – Huda Beauty

Da jeg først fikk øye på disse palettene fant jeg for ut at jeg måtte kjøpe de så snart de kom ut. Jeg har faktisk ikke kjøpt noe fra Huda Beauty før, med unntak av en highlighter palett for flere år siden. Så blir bra å få testet ut merket hennes.
I tillegg elsker jeg pastell farger. Minner meg om makroner og annet godt. Det er liksom farger som er søte og løfter humøret samtidig.
Jeg prøver å kjøpe så lite sminke så mulig for tiden og kun holde meg til å kjøpe nytt av det jeg går tomt for. Men disse palettene var så små og jeg vet jeg får brukt de masse, så da var det verdt det.
Det er jo mye fritid for de fleste av oss for tiden så det er fint å leke litt med sminke og ikke tenke på noe en liten stund. Har du prøvd Hudabeauty? 
Hvilket produkter er dine favoritter fra merket? (Kanskje jeg får noe inspirasjon til senere innkjøp)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg