New in – Hudpleie ++

Reklame | Affiliatelenker - Kicks

Denne uken stakk jeg en tur innom Kicks og plukket opp noen nye produkter som jeg aldri har testet før. Jeg trengte et nytt produkt til fjeset med spf i da den jeg har brukt fra Elizabeth Arden er blitt discontinued. Jeg forstår aldri når de velger å ta et produkt ut av produksjon på tross av at produktet er godt likt av folk. Men jeg fant i hvert fall ut at jeg ville teste denne på bildet under fra Clinique. Kicks har nå 2 for 20% og 3 for 30% på utvalgte varer og da blant annet på Clinique, så jeg tok da å kjøpte meg en øyekrem også og en balm som fjerner sminke som jeg har hørt litt om før.
Jeg fant også ut at jeg ville prøve meg på en sminkekost fra Flaer, men da jeg tok den ut av pakningen å kjente på den ble jeg litt usikker på kvaliteten. Men jeg skal gi den et forsøk, jeg kan jo bli overrasket. Jeg er vant til Spectrum brushes som er utrolig gode, så den blir i så fall målt opp mot dem. Jeg følte egentlig bare for å ha noen koster i en litt mer nøytral og lys farge, så er vell derfor jeg bestemte meg for å teste denne.
Leppene mine i det siste har vært så utrolig tørre og jeg aner virkelig ikke hvorfor. Eos lip balm får jeg ikke tak i lenger, noe jeg syntes er veldig rart. Har de bare sluttet å ta den inn her til lands?
Jeg bestemte meg derfor å teste ut denne fra Dior da reviewsene var gode og ingridiensene de nevnte i beskrivelsen virket veldig kjent og naturlig istedenfor masse rart og ukjent.
(Trykk direkte på bildene for å komme til produktene)

Har du testet noen av disse produktene før?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg