New In – Kylie Cosmetics

Reklame | Affiliatelenker - Kicks

Som de fleste vet kom Kylie Cosmetics nylig til Kicks! Sminken ble utsolgt på nettsiden innen kort tid og de fysiske butikkene måtte vente i ca. en måned før de fikk sminken inn i butikkene og rundt samme tid som butikkene endelig fikk varene i hyllene fikk også nettsiden påfyll.

Jeg har brukt Kylie sine leppe produkter i lang tid, men hadde ikke fått testet den nye veganske formulaen. Den nye pakningen er jo også mye søtere.

Alle produktene her utenom lip kittet er produkter jeg tidligere ikke har testet ut fra Kylie, så det var gøy og endelig få testet ut litt nytt også.

Kylie Gloss: Jeg har bare fått testet en gang foreløpig og da ble det den i clear med glitter, men kan allerede si at jeg elsker disse! Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hva jeg likte så godt, så her anbefaler jeg bare å kjøpe en å teste selv!
Du finner de HER! Kylie Lip Kit (Bare): Jeg har stort sett bare brukt Kylie sine lip kits siden 2017. Jeg er veldig fornøyd med lippien, men den kan være ganske tørr på leppene og pga. det har jeg alltid pleid å bruke noe over den som f.eks Maybelline Sensational Shine Compulsion i baddest beige, men den er nå Discontinued. Et annet alternativ er Fenty Slip Shine eller å teste ut med enten Fenty eller Kylie sine egne Lip glosser. Lip lineren fra kittet derimot styrer jeg stort sett unna. Jeg har brukt den tidligere, men de siste gangene jeg har brukt de har leppene mine vært så ubehagelig tørre i flere dager etterpå. Kom til produkt HER
Highligter(Quartz)/Bronzer(Khaki)/Blush(Winter Kissed): Jeg kan allerede si at jeg foretrekker Kylie sin bronzer fremfor Hoola fra Benefit som er den jeg pleier å bruke. Alle disse produktene var utrolig enkel å blende. Bronzeren og Blushen var ikke super pigmenterte, men de kan bygges! Highlighteren ga meg akkurat det jeg forventet av en highlighter, eneste er at jeg skulle valgt en kaldere tone da jeg foretrekker det. Highlighter HER, Bronzer HER og Blush HER


Har du testet Kylie Cosmetics?

Hvilket produkt er din favoritt?

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg