New In – Kylie Skin (Review)

Heisann og God Onsdag Xx
 Jeg sa i et tidligere innlegg at jeg skulle legge ut hva jeg kjøpte fra Kylie Skin, så her er det! Jeg er egentlig glad jeg ventet litt for da har jeg rukket å teste produktene litt før jeg nå skriver om dem.  Jeg kjøpte dette Vitamin C serumet og bruker det nå daglig. Først vil jeg si at lukten ikke er noe spesielt god og at jeg først syntes det luktet litt som råtne appelsiner eller noe lignende. Jeg har nå blitt litt mer vant til lukten og sammen med de andre hud produktene mine merker jeg ikke så mye til det. Jeg er usikker på hva serumet egentlig gjør for huden min, men jeg føler selv at hud problemene jeg har har slitt med har fått enda mer hjelp til å heale og at huden min blir bedre. Mye av det er jo pga. hudpleierutinen min som jeg har snakket om før, men jeg føler denne hjelper med å gi det enda en ekstra boost. Men andre ord merker jeg bedring! Jeg kjøpte også denne body lotionen. Lotion er ikke akkurat noe jeg trenger, men samtidig er det en av de tingene som er lettest å teste. Man kan bli kjent med merket på en grei måte. Denne lukter mildt av kokosnøtt. Noe jeg syntes er helt greit, men ikke noe spesielt. Den trekker veldig fort inn i huden og du føles ikke noe våt eller “sticky” etter bruk noe som er en fordel!
Føler denne passer bra om du ikke er så glad i body lotions som lukter for mye, eller liker en body lotion hvor det er enkelt å kle på seg like etterpå uten at klærne henger fast i deg.

Har du testet Kylie Skin?

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg