New in – Midnight Masquerade

Jeg nevnte i noen innlegg tilbake at posten hadde rotet vekk tre av pakkene mine. Den ene var fra Colourpop, nemlig denne paletten. Jeg ga de beskjed om at pakken aldri kom frem og de sendte da heldigvis en ny som jeg nå endelig har fått.
En av mine favoritt paletter heter “It’s a princess thing” og er fra Colourpop, så da denne kom ut.. som jeg anser som en slags oppfølger til den andre paletten kjøpte jeg denne også.
Dette er voksen sminke altså, selvom Disney markeringen kanskje får noen til å lure. Personlig foretrekker jeg disse over flere Anastasia beverly hills paletter. Og ikke minst er Colourpop et mye rimeligere merke.


Jeg har allerede testet ut en look med paletten, men tok ingen bilder da jeg ikke har ringlyset mitt her jeg bor nå. Sminkebilder er derfor en utfordring.

Ps: Midnight Masquerade kolleksjonen er Limited Edition.

Hva syntes du om paletten?
Liker du Colourpop?

Følg meg gjerne Snapchat og Instagram @rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg