New in – Sminke fra Colourpop

For kort tid siden var det gratis shipping på Colourpop siden, og siden sminken deres er så rimelig og noe jeg har villet prøve lenge tok jeg å la inn en bestilling. Jeg har faktisk bare en blush fra før, så var på tide med en ny.

Colourpop lanserte nylig sin nye kolleksjon som er en collab med youtuberen Zoella. Så er kanskje verd å ta en titt hvis du kjenner til hun fra før. Ellers kjøpte jeg en “Disney princesses” palett og glitter.

De lanserte også enda en ny kolleksjon nå som kalles “Disney Villains”.

Bruker du denne linken kan du også få 5$ i rabatt (ikke reklame) HER,- 


Her har jeg testet ut fargene “midnight curfew”, “fairy godmother”, “Prince Charming” og “beast”.

#sminke #makeup #colourpop #rabatt #villains #disney #zoella #skjønnhet #palett

Følg meg gjerne på instagram: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg