New In – Sminkepalett fra Glöd

Nå innser jeg at jeg har kjøpt en del Glöd produkter i det siste, men alle lanseringene har vært produkter jeg syntes har vært spennedes å skulle prøve så da ble det bare slik.
Jeg elsker også pakningen på produktene, de er veldig meg.
Men nå lanserte Sophie Elise sitt første sminkeprodukt i Glöd og da måtte jeg selvfølgelig kjøpe den og. For sminke er jo noe jeg faktisk driver en del med og interesserer meg for, så da er det jo ekstra gøy.
Også har jeg hatt lyst å prøve ut en annen bronzer og blush en stund nå da jeg har brukt de samme fra Benefit (Bronzer) og Colourpop (Blush) ganske lenge nå.
Jeg har for så vidt bare brukte den samme highlighteren fra Benefit også i en lang tid nå, men den er bare så ekstremt bra at jeg ikke har hatt lyst å prøve noe annet. MEN nå vil jeg teste alt denne paletten har å by på. Så kanskje blir det ny favoritt? Hvem vet.Skal du teste Glöd sitt første sminkeprodukt?
Har du allerede testet? Hva er din mening om produktet?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg