New In – The Body Shop

Hola og God mandag xX

Jeg hadde egentlig begynt på flere innlegg de siste dagene som jeg ikke postet fordi jeg ble distrahert med andre ting. Blant annet en telefon samtale som ble brukt nesten hele dagen på.
Jeg har også hatt influensa hele forrige uke, så formen har ikke vært så god og hodet mitt var tåkete. Jeg er heldigvis bedre igjen nå og har noen produkter jeg nylig kjøpte så jeg vil dele her på bloggen.

De er alle fra The Body shop og er: The Body Shop Tea Tree 3-in-1 wash scrub mask: Denne har jeg brukt tidligere og har ikke visst helt hva jeg føler om. Men det ble til slutt en vane å bruke den i dusjen og føler alltid at fjeset mitt er renere og mer oppfrisket etter bruk. Så da ble det gjenkjøp. The Body Shop Ginger Scalp serum: Denne så jeg dukket opp på nettsiden og ble nysgjerrig med engang. Tror aldri jeg har hørt om et slikt produkt før, altså et serum for hodebunnen. Man skal bruke den de dagene du ikke vasker håret og den skal gi en hydrert og rebalansert hodebunn. Jeg har foreløpig ikke testet den lenge nok til å si om jeg merker forskjell, men interessant er det. The Body Shop Vanilla Pumpkin Hand Cream: Dette er en serie de kommer ut med hvert år rundt denne tiden. En serie jeg aldri har testet før, men har vært interessert i å teste. Jeg vet ikke helt hva jeg føler om lukten. Den er liksom god, men samtidig litt rar. Vilje er jo selvfølgelig godt, men gresskar er ikke akkurat den beste lukten. Men det er heller ikke den verste.
Jeg liker den i hvert fall nok til å fortsette å bruke den, og det er vell det som teller. I tillegg syntes jeg det er veldig kos med slike sesong dufter, det gjør at man har noe å se frem til i de forskjellige årstidene.

Har du testet noen av disse?
Hvilken produkter fra The Body Shop er dine favoritter?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg