New In – The Child

Colourpop kom nylig ut med denne søte paletten. Personlig har jeg ikke sett noen av Star Wars filmene, men har flere venner som er fan. Jeg har heller ikke sett Mandalorian på Disney+ da jeg følte det var ulogisk når jeg ikke har noe kjennskap til noe av det fra før.
Eller jeg kan jo selvfølgelig litt om Star Wars selvom jeg aldri har sett noe av det. Det nevnes jo støtt og stadig i andre filmer/serier og andre sammenhenger. Så det er jo ikke til å gå glipp av.
Og The Child ble et eget Meme, så har selvfølgelig sett mye til han rundt om sosiale medier. Har til og med en “The Child” statue på The sims.

Men paletten ville jeg ha. For det første er jo Colourpop et rimelig sminkemerket og for det andre er kvaliteten utrolig god på tross av det. Og ekstra spesielt er det jo når de har slike sammerbeid. Og ikke minst visste jeg at han ene kompisen min kom til å bli stolt av meg for å kjøpe det, haha. Gleder meg allerede til å teste det ut!

Har du prøvd Colourpop sminke? 
Ville du kjøpt denne paletten?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg