New In – Tidenes fineste sminkepalette

Happy Torsdag folkens xX

Denne paletten ønsket jeg meg til jul og fikk den! Jeg ble helt forelsket i Huda Beauty sine paletter etter at jeg skaffet meg “Pastel Obsessions” palettene. Så når jeg så denne kom ut med dette fargevalget så var jeg solgt.
Dette er perfekte farger for meg da jeg ikke er fan av for mørke og intense farger. Kalde toner kler meg bedre og det er ikke like vanlig å finne en palette som tilbyr det.
Jeg føler denne paletten kommer til å bli mest brukt nå når vår/sommeren kommer.
Denne paletten har også en unik farge som heter “Love Stone” og ser gele-aktig ut i teksturen med farger i. Denne kan visst brukes på forskjellige måter og personlig gleder jeg meg til å få testet den ut skikkelig. Poenget var at det skulle se litt ut som små stener siden temaet til kolleksjonen er “Rose Quartz”.  Hva synes du om paletten?
Liker du Huda Beauty eller har du et annet favoritt merke?

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg