No new Friends

En ting jeg elsker er å dele ny musikk. Og generelt å oppdage ny musikk.
Og sanger med party vibe og stemning er bare ekstra bra på fine dager med sol og økende temperaturer.
Hvilken sang gir deg gode vibber akkurat NÅ?

Denne kom nettopp ut, og måtte høre den to ganger før jeg begynte å “føle” sangen. Men Sia har alltid vært god på å levere bra musikk. Jeg digger også musikkvideoene hennes da de alltid er ganske unike. Også at hun bruker Maddie Ziegler til å representere seg selv i musikk videoene er ganske kult. Denne sangen er en collab med Labrinth og Diplo aka LSD.
Uansett, ha en strålende fin dag. Nå har vell påskeferien startet for resten av folket også ! xx

Link gjerne til en sang du tror jeg kommer til å digge i kommentarfeltet <3

 

#musikk #youtube #sia #music #songs #newmusic #vibe #sol #påske

1 kommentar
    1. I likhet med en del andre ting du har delt med meg (og flere) den siste tiden så likte jeg også denne her ganske bra. Gikk faktisk rett inn på Spotifyen og la den til i pop-spillelista mi nå! ^^

      Hmm, når det kommer til sanger som (ihvertfall vanligvis) gir meg gode vibber så har vi Moonshine av Sanda Lyng. Jeg liker den låta veldig, veeeeldig godt. Og akkurat det tror jeg faktisk at jeg hadde gjort selv om den ikke hadde vært theme låta til Paradise Hotel sesong 8 også ^^ Vil absolutt anbefale deg å høre den, selv om du ikke er så fan av Paradise Hotel, og selv om du eventuelt ikke måtte ha noe særlig forholdt til Sanda Lyng.

      Og ellers så blir blodårene og sjela mi veldig energiske og glade av å få høre “Leeeeeeet it gooooooooo, leeeeeeeet it goooooooooooo” (Fra “Frozen”). Disney-prinsessa i meg smiler gjerne litt ekstra da!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg