Nostalgi med Disney+

I dag har mesteparten av dagen gått til rengjøring.
Vi har det slik i kollektivet at vi har en uke hver hvor vi skal shine leiligheten. Så på den positive siden trenger man bare å vaske osv. hver tredje uke. Men på den negative siden så er det utrolig mye jobb når man først skal gjøre det.

Personlig er jeg mer fan av at man deler opp arbeidet og tar det en gang i uken. Men så er det kanskje fordi jeg er person som fungerer best sammen med andre mennesker. Altså jeg trives bedre med å gjøre gruppearbeid enn å gjøre alt alene.Noe annet jeg fikk gjort i dag var å kjøpe julekalenderen fra The Body Shop som ble lansert i dag! Så da er jeg i hvert fall klar til den tid kommer.
De er jo ganske populære også så kanskje greit å være tidlig ute så man ikke risikerer at de blir utsolgt.

Hvilken kalender tenker du å gå for i år?Men NÅ skal jeg hoppe bort i sengen og se på Disney + resten av kvelden.
Jeg har foreløpig bare begynt å binge Hannah Montana og sett litt på Lizzie Mcguire. Planen var også å binge den nye serien High School Musical the musical the series, men der er visst bare en episode kommet ut her i Norge. Regner med det er fordi de skal legge ut en og en ukentlig? Eller noen som vet?

Jeg ser vanligvis på mer seriøse ting enn dette her altså, men for tiden er det akkurat dette jeg trenger. Og jeg vokste jo på en måte opp med Hannah Montana, så det er veldig nostalgisk.

Har du skaffet deg Disney+? 
Hva har du begynt å binge?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg