Nye produkter// Pakke i posten

Hallo folkens, nå er det endelig helg!

I dag mottok jeg to produkter i posten som jeg ser veldig frem til å teste ut.
Det første produktet er fra The Ordinary. Jeg har lest så utrolig mye bra om dette merket og bestemte meg derfor for å prøve den selv.
Jeg har nevnt i noen tidligere innlegg at jeg har slitt veldig med huden det siste halvåret. Jeg tror aldri huden min har vært så ille før, og grunnen kan være mange. Jeg spiste f.eks ekstremt mye av godiset “Pops”, men herregud så avhengighetsskapende. I tillegg til mye stress/uro og vektoppgang. Jeg har jo jobbet mye med å gå opp i vekt (pga. undervekt), noe som kan gjøre at kroppen opplever litt ubalanse.

Det andre produktet jeg skal teste, er en hårolje fra merket “Bjuwti”. Denne har blant annet Sophie Elise reklamert for, og da jeg sjekket den ut på Lyko var det så utrolig mange positive kommentarer om den. Siden jeg har bleket hår og snart skal ta etterveksten på nytt tenkte jeg det hadde vært lurt med noe som var bra for håret.
I tillegg beskytter den mot varme, og siden jeg liker å krølle håret (og aldri bruker beskyttelse) følte jeg det var en god ide å prøve den. Også var den også billig! Noe som alltids hjelper, haha.

Har du prøvd disse produktene?
xx 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg