Nye Vennskap

Nå er vi offisielt kommet inn i sommermånedene, men det merkes ikke på været i det hele tatt.
Det var så ekstremt fint i fjor og varme temperaturerer. Kanskje litt for varmt.
Men i år ser det ikke ut som sommeren blir like bra. Men det er lov å håpe.

I går hadde jeg også besøk av en jeg ikke har snakket med på 9år (med unntak av en fest i kollektivet jeg bodde i). Merkelig hvordan sånt skjer, men også utrolig gøy.
Det var mye som skjedde i 2010 for min del. En venninne av meg begynte å henge i det vi kalte for “bygjeingen” eller “emogjengen”. Det var egentlig bare en stor gjeng, forskjellige type mennesker som gjerne var litt alternative (noen veldig alternative), band folk, outcasts osv.
Uansett hvem du var og hvilken bakgrunn du hadde så ble du liksom akseptert.
Så venninnen min introduserte disse menneskene til meg og vi begynte å henge med en del av de. Han som kom besøk var også en del av den gjengen.
Vet ikke om det er noe som fortsatt er en greie den dag i dag. Altså denne såkalte “bygjeingen”. Men de som var der på den tiden  er ikke lenger med i den. Ikke av de jeg har snakket med i hvert fall.
Det var jo i bunn og grunn en fin greie de hadde gående da. At det var lett å få venner og man ble godt tatt imot.

Uansett, i dag hadde jeg besøk av en som jeg egentlig aldri har vært med alene før. Vi har mange fellesvenner og har møttes på en del fester og slikt. Også snakket på sosial medier, men aldri hengt før i dag.
Er det noe jeg liker så er det å få nye venner. Og selvfølgelig fordype meg i eksisterende vennskap.
Men vennskap generelt er noe jeg bare setter veldig pris på. Kanskje mye mer enn de fleste.
Definitivt noe jeg ikke tar for gitt.
Alle har en historie og det er så fint når man lærer hvordan en person fungerer og hvorfor.

#vennskap #gjeng #bygjengen #friends #mote #klær #outfit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg