Nytt Smykke fra Ariviera

Her om dagen fikk jeg endelig smykke jeg hadde bestilt fra Ariviera.
Ariviera er ganske nytt og er laget av en som heter Sivert Remen. Han er blant annet sammen med Celina Karina som er en norsk beautyvlogger. Om dere kjøper sminke fra Makeup Mekka kjenner dere kanskje til henne allerede da hun står bak highlighter palettet “how we dew” som var limited edition.

Foreløpig har han ikke kommet ut med så veldig mange smykker. Men de som er kommet ut er utrolig fine.
De har gult gull, hvitt gull og rosegull.

Det er så fint å kunne støtte norsk næring, spesielt når det de selger er såpass bra.
Jeg syntes jo det er fint når noen tørr å satse.

Jeg kjøpte smykke “seven star choker” da jeg har en industrial i øret som er i gull med stjerner på. Jeg har også et sophie by sophie armbånd i gull med stjerner på. Så da passet dette smykket fra Ariviera så perfekt inn.

Som nevnt i et tidligere innlegg sendte de først feil smykke til meg. Det var utrolig fint det også, men ikke helt det jeg var ute etter.
Men jeg legger med bildet av det likevel, i tilfelle noen kunne tenke seg å sjekke det ut.

Skal du sjekke ut Ariviera? 

xx God søndag folkens

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg