Nyx – Bare with me

Nyx kom i sommer ut med noen nye produkter. Disse fikk jeg da selvfølgelig ekstremt lyst å prøve.
Spesielt da jeg gikk tom for setting spray tenkte jeg at jeg like greit kunne kjøpe den nye setting sprayen til Nyx. Den ble da utsolgt med engang overalt, for den skulle visst alle teste ut. Jeg fikk til slutt bestilt den.
Foreløpig liker jeg den, men spruten er kanskje er litt svakere enn jeg er vant til.

Jeg fant ut like etter at jeg nesten var tom for foundation. Jeg har lenge brukt Nyx sin HD studio photogenic foundation og elsker den da jeg ikke liker foundation som er full dekk. Jeg føler ikke full dekk passer meg av en eller annen grunn, i tillegg syntes jeg de setter seg rart på huden min. Men Nyx sin HD foundation har vært perfekt, så holder meg gjerne til den. Men nå tenkte jeg at jeg kunne prøve Bare with me skin veil isteden. Og foreløpig liker jeg den veldig godt.
Jeg vet ikke hvor bra den holder seg en hel dag f.eks da jeg bare brukte den et par timer i dag.


Primer er noe jeg veldig sjeldent bruker. Men har egentlig tenkt at det kanskje er ganske dumt å ikke bruke.
Ikke fordi sminken holder lengre, men jeg innbiller meg at kanskje den også kan forhindre at for mye sminke legger seg i porene og skaper urenheter? At den beskytter porene rett og slett. Ikke vet jeg om det er sant, men det var nå en instagram video som fikk meg til å tenke det og her er vi. Det er uansett greit å bruke primer og jeg var veldig nysgjerrig på denne fra Nyx. Og foreløpig liker jeg den også, men har som sagt bare prøvd dette en gang nå så ikke vet jeg hvordan det holder seg over lengre tid.

Har du prøvd den nye kolleksjonen til Nyx?
Hvilken foundation er din favoritt?
Foretrekker du full dekke eller liker du bedre medium dekk?

Følg meg gjerne på Instagram eller Snapchat: Rlablogg

4 kommentarer
    1. Man vet man ikke vet mye om sminke når man ikke vet hva NYC er før man kommer et stykke ned i teksten😅😂 Så kan dessverre ikke svare på spørsmålene da sminkekunnskapene mine er svært begrenset hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg