Om morgendagen

Hei folkens og god 16.

Morgendagen blir nok ganske annerledes for oss alle og for min del gjør det egentlig bare at jeg føler mindre på presset.
17. mai har jo de siste årene for meg vært ganske annerledes pga. min egen psyke. Det er en stressende dag med store folkemengder og når man sliter med angst er denne dagen blitt litt utfordrende.
Noe jeg tenker kanskje mange føler på.
Så at den blir såpass annerledes for oss alle i år gjør egentlig bare at jeg føler at det ikke er noe særlig jeg går glipp av. Jeg kan slappe av og ha en koselig dag.

Jeg skal jo selvfølgelig gjøre noe.
Det blir fortsatt baking, god mat og kos. Men det blir med bare meg og en kompis.
Eller man vet jo aldri, om flere plutselig vil komme så er de jo velkommen.

Jeg hadde selvfølgelig muligheten til å dra ut til min mor og feire sammen med storebror, svigersøster og nevøer. Men jeg føler meg alltid best når jeg kan være med jevnaldrende. Også liker jeg at jeg er så nærme sentrum, så jeg eventuelt kan oppleve dagen litt mer om det er noe utenfor her å oppleve.
Jeg håper i hvert fall at dere alle får en fin og trygg feiring. Også kan det hende jeg popper innom med et innlegg i løpet av dagen i morgen. Om macbooken tillater det.
Det har vært litt utfordringer med den de siste dagene da det ser ut til at det er noe gale med skjermen eller grafikk kortet.
Så igjen må den inn på reparasjon.

Hvor irriterende er det ikke at i fjor på denne dagen lå jeg ute og solte meg i parken mens i år er det kaldt, regnvær og corona krise? 

Hvordan skal du feire i morgen?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg