OOTD og Boligsnakk

God Mandag
Akkurat sitter jeg på både hybel og finn.no og ser om det har dukket opp noen leiligheter til leie som kan virke aktuelt. Men foreløpig er det ganske skuffende. Ikke at jeg hadde forventet så mye annet, men utrolig hvor lite som dukker opp i dette området her og der jeg har pleid å bo ser det ut til at det er mange av de samme horrible utleie objektene som dukker opp år etter år som stakkars studenter blir lurt til å leie. Kanskje noen av de også syntes det er helt greit siden studietiden er såpass midlertidig. Men med andre ord er det enten mye falleferdig eller områder uten noe til leie i det hele tatt. Det kan nesten se ut til at det lønner seg å kjøpe, både pga. kvalitet, tilgjengelighet og pris.
Å kjøpe er noe jeg vil på sikt når jeg føler at jeg faktisk står økonomisk sterkt nok til det. Men foreløpig er det egentlig helt greit å leie også. Jeg føler jeg har fått prøvd ut litt forskjellige steder på den måten og får finne ut hva og hvor som passer meg best.

Liker du best å bo med andre eller alene?
Og syntes du boligmarkedet (utleie) virker dårligere enn det har pleid? 

Det har forresten vært sykt varmt de siste dagene og dagen i dag har man merket det ekstra godt på tross av at det har vært helt overskyet mesteparten av dagen. Man når liksom et punkt hvor klær virker helt meningsløst, men det var egentlig akkurat derfor jeg kjøpte denne toppen. Til dager som dette er den helt perfekt. Og skjørtet mitt virker kanskje kjent, og det er fordi jeg har det samme med blå sløyfer på også. Dere aner virkelig ikke hvor mye jeg måtte jobbe for å få tak i dette skjørtet i rosa. Det var originalt utsolgt da jeg kom over det. MEN jeg er ikke en person som gir lett opp når jeg skal ha noe.

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat: @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg