Oppdatering av rom og Marie kondo metoden.

Dette Norske helsesystemet har noen store hull i seg mildt sagt. Og noe bør gjøres med det.
Jeg orker ikke gå inn i noen detaljer om det akkurat nå, men de som vet de vet hva jeg snakker om. Frustrasjon!

De siste dagene har jeg vært rimelig opptatt med å rydde og selge. Jeg solgte nattbordet mitt for noen dager siden og nå har jeg klargjort sminkebordet til salgs også. Om du holder til i Bergen og er interessert kan du sjekke det ut HER
Jeg har også en del ting ute på Tise, som du kan finne HER!
Jeg har planer om å få inn litt nytt som gjør at jeg har mer rom til oppbevaring. Og få alt i en stil som matcher.
Følte rett og slett det var på tide å oppdatere og freshe opp. I tillegg til å kvitte meg med ting som bare sto å tok plass, da er det mye bedre å gi det et nytt hjem.
Jeg håper på at når alt er ferdig så skal rommet mitt være fullstendig organisert og ryddig. Er så lei av rot nå.
Det er en stund siden jeg flyttet inn hit nå, men det tok meg lang tid å å begynne å gå igjennom tingene jeg eier. Utrolig hvor mye dill dall man kan samle på.

Jeg rydder bare sånn jeg føler for og tar ting veldig på sparket. Men hvis du vil rydde i rotet, organisere og kjøre en litt mer minimalistisk stil anbefaler jeg å sjekke ut Marie Kondo!
Her er en youtube video av en som går igjennom noen steg i Marie Kondo metoden:

 

#rydde #declutter #organisering #rot #rom #soverom #interiør #cleanup

2 kommentarer
    1. Har hørt et og annet om Helse Norge nå og da som ikke bare er helt supert for å si det sånn ja, heldigvis mye bra også, men.. Ja, nei, det er absolutt ikke perfekt, det er det ikke. :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg