Oppdatering: Covid og diverse

Nå har det vært litt stille fra meg igjen.
Etter å ha dodget det i nesten 2,5 år fikk til slutt jeg også covid.
Jeg synes egentlig det var ganske merkelig å ha det, men samtidig at det ikke var så ulikt det å være vanlig syk.
Det jeg følte som skilte seg veldig ut var feberen. Jeg var oppi 39,2 i feber og det kan jeg ikke huske å ha hatt før.
Det andre jeg synes var rart var at det var ganske så fordelte symptomer. F.eks at lørdagen var dedikert til hodepine og søndagen kvalme.
Jeg klarte ikke helt å følge meg på noe serie til slutt, så det gjorde det hele litt kjedeligere.

Jeg må si det var veldig rart å ta testen og få de to strekene, spesielt etter å ha unngått det så lenge.
Men nå følger jeg meg hvert fall mye bedre…vell, helt til jeg våknet opp med smerter som er min månedlige pris for å være kvinne. Woho.

Det er i hvert fall snart på tide at jeg tar etterveksten da håret mitt ser helt horribelt ut for tiden. Jeg har derimot lyst å prøve noe nytt, men vet ikke helt hva.
Jeg har i hvert fall ikke lyst å helbleke igjen. Delvis for å spare håret mitt mot skade, men også fordi jeg har lyst på mer dimensjon og en mer naturlig blondfarge.
Jeg vet jeg ikke vil bli brunette igjen, men kanskje noen brune striper blant alt det blonde.
Send gjerne tips på DM på Instagram om du finner noe jeg kanskje kan kle! <3 @Rlablogg heter jeg der.


Insta @rlablogg
Snapchat @rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg