Outfit: Anything is possible with Sunshine and a little Pink

Hola!
Hvordan har dere det i dag?En ting jeg har irritert meg over i det siste er at selvom jeg kjøper klær i den vanlige størrelsen min (S), så er de likevel for store. Jeg vet jo at jeg er undervektig og jobber med å legge på meg, men jeg trodde jo ikke at det er på det nivået av XS er svaret. Uansett dumt å kjøpe noe som helst i XS når det ikke er der jeg skal være, så da får jeg heller bare takle at klærne er litt for store inntil videre.

Men det er litt trist, det må jeg innrømme. Jeg elsker jo det jeg har kjøpt og har lyst å bruke det med en gang, og helst uten å måtte bruke strikk bak. Men jeg jobber med saken.
Jeg skal bli flink på å trene fremover og har nå meldt meg inn på treningssenter, noe som er et godt første steg. Ikke for å gå ned i vekt naturligvis, men bygge muskelmasse og bedre psyke. Denne shortsen har noen av dere kanskje allerede sett i ulike moteprofiler (Reels) på Instagram.

Hva syntes du om antrekket?

Følg meg gjerne på Instagram HER

2 kommentarer
    1. Nå har ikke jeg de mest trente øynene på slikt, men jeg syns likevel det ser ut som at klærne du har på her kler deg godt.

      Altså, jeg ser ikke, eller jeg tenker ikke umiddelbart at «oii, disse klærne ser litt store ut» når jeg ser bildene her nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg