Outfit – Det er vår?

Jeg våkner opp hver morgen til masse fuglesang og i går var det også hele 8 grader ute. Jeg tolker det som at våren er her, eller i hvert fall rett rundt hjørnet. Jeg følte derfor også for å kle meg litt mindre som en eskimo og litt mer vårlig.
Antrekket er fra Zara, men jeg tror det nå er utsolgt. Jeg virkelig elsker det og har sett frem til å kunne gå med det mer uten å være en vandrende isbit.
Jeg måtte selvfølgelig hive på meg jakken fra Apparis, for kaldt er det jo fortsatt. Den jakken er noe som virkelig har fått meg til å føle meg bedre over disse vintermånedene. Den er varm, god og ikke minst fashionable. Det beste med den er at den også er 100% Vegan. Det er altså Faux fur, men er virkelig noe av det mykeste jeg har følt.
Mote gjør meg virkelig glad og får meg virkelig til å glede meg til de forskjellige årstidene. Jeg føler meg inspirert av klær.
Klærne inspirer meg også til å bli den personen jeg vil bli.
Kanskje helt uforståelig for noen, men de som vet de vet.
“Style is a way to say who you are without having to speak”-Rachel Zoe

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg