Outfit – Missguided

God søndag.
Akkurat nå sitter jeg med ansiktsmaske og har skikkelig søndags følelse.
Helt utslitt etter helgen. Jeg hang en del med venner og litt forskjellig. Så det var veldig kos.
Men man blir jo også litt sliten, så da blir det søndags chilling.
Jeg kjenner også at jeg gleder meg mer og mer til våren nå. Teknisk sett er vi jo i en vårmåned, men med disse temperaturene kunne det like godt vært vinter.
Så jeg håper det blir smålig varmere de neste ukene. For jeg er KLAR.

Jeg fikk også endelig klærne jeg bestilte fra Missguided. Og jeg er obsessed.
Missguided er garantert favoritt merke mitt og et stort pluss at de også er ganske rimelig på pris.
De kom nettopp ut med Missguided x playboy del 2. Men crop hoodien jeg kjøpte er fra den første kolleksjonen tror jeg.
Hva syntes du?

Ha en fin Søndag xx

#helg #mote #klær #missguided #hoodie #croptop #playboy #fashion

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg