Outfit: Sugar Plum Fairy (Julaften)

God Jul!
Her har vi hatt to koselige dager med god mat og familie.
I går på selveste julaften spiste vi pinnekjøtt som var ekstra godt i år, og åpnet gaver og koste oss. En kompis av meg som har vært litt her på bloggen tidligere ga meg en syk gave, jeg kommer til å legge han inn på mental sykehus. Neida, men wow er alt jeg har å si til det. Jeg kan jo tenke på å lage en “What I got for Christmas” Youtube video, men vet ikke om det er noe interessant?

I dag spiste vi kalkun noe vi alltid pleier å spise første juledag, så hoppet vi i Jacuzzi og nå skal jeg egentlig bare slappe av med en film.

Men jeg håper dere koste dere masse i går og spiste god mat og kanskje fikk noe dere ønsket dere. Gavene er jo selvfølgelig ikke det viktigste, men det er jo litt stas og få noe man ønsker seg eller vite at man blir satt pris på og at folk kjenner deg nok til å gi deg noe som virkelig er deg. Men uansett hva man får så skal man jo sette pris på det for folk har jo i det minste tenkt på deg, og det i seg selv er utrolig fint. Antrekket mitt i år var inspirert at ballett og da spesielt nøtteknekkeren. Jeg hadde også på meg noen utrolig fine smykker fra Pandora fra Disney kolleksjonen. Mer spesifikt askepott.

Xoxo

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

4 kommentarer
    1. « En kompis av meg som har vært litt her på bloggen tidligere ga meg en syk gave, jeg kommer til å legge han inn på mental sykehus.»

      Haha, denne linjen digget jeg, gøy, gøy, gøy 😄 Helt min type humor – og fru, for den saks, stein og papirs skyld. 🖤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg