Outfit – Thank u, Next

Jeg hørte på radioen tidligere i dag at det ble ny varmerekord i Norge. Vanligvis er det ikke så høye temperaturer så sent på sommeren. Men herregud så digg. (Mindre digg midt på natten derimot).
Men de neste dagene blir dessverre ikke like fine. Mye regn og kaldere temperaturer.

I dag var jeg på posten og hentet noen pakker. Den ene pakken inneholdt vannstoff som jeg trenger for å bleke håret. Så i løpet av uken begynner jeg på del 1 av bleking.
Jeg kjøpte frisør bleking som jeg skal bruke istedenfor butikk blekingen. Forhåpentligvis går det bra! Jeg prøver med vannstoff på 20% for å være sikker. Kjøpte originalt 30%, men tror ikke jeg tørr å ta sjansen på det.
Så får heller bli to omganger med bleking, da det er mindre skadelig enn å kjøre på med for sterkt volum.

Jeg hentet også en stol på Kremmerhuset. Som blir tidlig bursdagsgave fra min mor.
De har medlemstilbud på Loungestolene, og jeg har hatt øye på den i rosa velur en stund nå. Så da fikk jeg endelig tak i den!

Så nå ser jeg frem til å finne meg et sted å bo hvor jeg får plass til sminkebord og det jeg trenger. Det skal altså bli den nye stolen til sminkebordet.


T-skjorten og Capsen er fra H&M (Ariana Grande kolleksjonen).

Takk til Capsen som dekker til etterveksten..

Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat – “Rlablogg”

4 kommentarer

Siste innlegg