Outfit til sommer?

Reklame | Affiliatelenker - Bubbleroom

De siste dagene har sommertemperaturen virkelig vært tilstedet, selvom solen ikke alltid har har kommet skinnende gjennom skydekket. Så akkurat nå sitter jeg på rommet mitt som er det kjøligste stedet i huset og med viften på.
Jeg skal ikke gjømme meg på rommet så mye lengre, men det er fint med pauser fra varmen.
Jeg føler i hvert fall på at det frister å kjøpe inn noen fine sommerklær, men prøver først og fremst og bruke mye av det jeg allerede har. Jeg kjøpte meg noen dyre sommerplagg i fjor som jeg selvfølgelig fortsatt elsker. De blir derfor prioritert i år også.
Men jeg elsker jo mote så at det blir noe nytt også skal man ikke se vekk ifra.

Jeg tenkte i hvert fall at jeg vil tipse om noen søte sommerplagg fra Bubbleroom. Sommeren blir ekstra herlig med sommerantrekk man føler seg vell i. (Klikk direkte på bildene for å komme til produktet) ♡Følg meg på Instagram: @Rlablogg
Snapchat: @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg