På flyttefot

Long time no see.
Akkurat nå sitter jeg å skriver på et innlegg angående alt som har skjedd den siste tiden og hvorfor det har vært så stille fra meg.
Men det er virkelig et utrolig vanskelig innlegg å skrive, så usikker på når jeg virkelig klarer å skrive det helt ferdig og publisere det.
Det er utrolig vanskelig og tungt tema og jeg er fortsatt egentlig ganske traumatisert av hendelsen.

De siste ukene har jeg i vært fall vært på leting etter nytt sted å bo, noe jeg ikke har funnet enda. Og driver fortsatt å leter.
Det har vært ganske viktig for meg at jeg ikke skriver om alt før jeg har slått meg ned på et nytt sted og kan legge det hele litt mer bak meg.
Men nå er selvfølgelig alle studenter også på leting, og mye som ligger ute er rettet mot studenter.
Jeg må finne noe som passer meg og ikke blir sånn ekstremt midlertidig oppholdssted, men gir meg hjemmefølelse.
Det er jo litt utfordrende på en tid som denne, men jeg leter. Forhåpentligvis dukker det opp noe ganske snart.

Vil bare nevne at det ikke er noe gale med boligen eller huseieren jeg har leid av. Det er ikke derfor jeg flytter.
Alt vil gi mening når jeg endelig har fått skrevet alt.

Men NÅ prøver jeg bare å fokusere på det som er viktig mens jeg ser på litt flyttevlogger på YT for inspirasjon.
Jeg elsker flyttevlogger, det er bare så tilfredstillende og se en bolig gå fra tom til møblert med fint interiør. Også rom makeovers er gøy å se på.

Ps: Her er btw en sminkelook jeg testet ut i begynnelsen av juni. Det var litt lyn og torden rundt om på den tiden så jeg ble inspirert til å teste ut en “lightning/thunder” look. Vet ikke hva jeg syntes sånn egentlig. Men helt ok!
Det er også inspirert av en sang jeg pleide å høre mye på back in the days. Blant annet på en roadtrip i sommerferien (2010 tror jeg) når det lynte utenfor mens vi kjørte. Sangen heter “thunder” av boys like girls.

#thunder #sang #musikk #yt #flytting #sminke #makeup #look #makeuplook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg