På jakt etter Bikini?

I dag har jeg sittet i timesvis å leitet etter en bikini jeg liker og prøvde mange forskjellige sider uten hell. Må si at utvalget de fleste steder er ganske dårlig. Men så endte jeg tilslutt opp på NA-KD hvor jeg plutselig fant mye jeg likte.
Jeg var spesielt ute etter en bikinitruse som var high waisted men som samtidig ikke gir deg en wedgie. Det var også viktig at det ikke så ut som bestemor truser. Og det fant jeg på NA-KD, så jeg satt sammen en collage med en del av mine favoritter. Du kan trykke direkte på bildene for å komme til produktene og på noen av bildene bør du trykke på enten underdel eller overdel da jeg har linket begge deler på samme bildet.

(Ikke spons eller samarbeid btw)Jeg liker at high waisted bikinitruser har blitt en greie. Jeg personlig føler meg så mye mer komfortabel i high waisted underdeler og føler det passer fasongen min best.

Er du fan av high waisted underdeler?

Ha en fin Tirsdag xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg