Er det mulig?

Det er helt utrolig at TRE av pakkene mine har forsvunnet i posten.
Alle tre var sendt med Posten (altså ikke Post Nord). Altså er det mulig?

Jeg kjøpte meg ny Tarte shape tape concealer, som ikke kom frem og en palette fra Colourpop som heller ikke kom frem.
Den tredje pakken var et sett med klær som jeg vet kom frem til min gamle adresse. Men da jeg ba om å få den sendt over til riktig adresse, så har de rotet den vekk på veien. For den kom heller ikke frem.

Det står også på to av pakkene at de er levert, noe som får meg til å lure på hvor de i så fall er blitt levert. For ikke hit hvert fall.

Frustrasjonen er REAL.
Jeg har aldri hatt slike problemer med pakker før. Og hvert fall ikke med tre pakker samtidig som ikke finner frem til døren min.
Det er nesten sånn at jeg ikke vil bestille noe fremover, fordi jeg rett og slett ikke orker mer rot. Drive å ringe inn til kundeservice for å vente i århundrer på at de faktisk skal begynne å gjøre noe. Og så får man en mail, som egentlig bare sier “obs, beklager dette. Ingenting vi kan gjøre”. Vell det var ene pakken.
Forhåpentligvis har jeg mer flaks med de to andre, men who knows.

Har du opplevd slike problemer i det siste? Eller er det bare meg 🙃


(bilde fra google)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg