Påskeferien er begynt og GOT premiere.


God Mandag!
I dag er det endelig Game of Thrones igjen.
Tipper mange allerede har sett den, men jeg liker å kombinere slikt med venner, god mat og snacks. Derfor kommer jeg ikke til å se den før i kveld. (Hørte foressten av HBO krasjet i natt da de slapp GOT episoden. Akkurat det var ikke overraskende)
Men nå har vi ventet lenge så forventer at de siste episodene blir bomb.

I helgen så jeg forresten Amazing Beasts and Where to find them 2. Jeg esker Harry Potter universet, så jeg følte det virkelig da de tok turen til Hogwarts og den kjente Harry Potter melodien spilte. Også kult å få litt backstory på Dumbledore. I tillegg var det en del kjente navn som poppet opp her og der. Blir gøy å se hvordan de spiller videre på dette i de neste filmene.

Appropo helgen merker jeg selv at det oftere er vanskelig for meg å blogge. Mye fordi det skjer gjerne litt mer og jeg blir derfor en del opptatt. Men også fordi jeg går automatisk inn i sånn “fri” modus. Helger er liksom i mitt hode ment for å ha det gøy og ikke “jobbe”.
Men jeg er alltid mye mer aktiv på snapchat og Instastory i helgene. Så gjerne følg meg på Instagram HER
I helgen hadde jeg i hvert fall besøk av en kompis. Vi gikk litt ut i finværet, så film og pratet.
Sol i Bergen er så utrolig herlig. Men må si at det fortsatt er GANSKE kjølig.
Så en som lå i parken med shorts på og skjønner virkelig ikke hvordan han ikke frøs i hjel.

Sol og påske hører i hvert fall sammen. Og mange er allerede på fjellet og koser seg.
Jeg derimot skal bare være hjemme i påsken og finne ut av hva jeg skal gjøre med rommet mitt. Søker etter inspirasjon og leter etter ting på Finn/Tise. Har flere venner som også bare skal være hjemme og chille i påsken så blir nok å henge med de.

Skal du på fjellet i Påsken?
Hva er din favoritt aktivitet i Påskeferien?

 

#påske #got #ferie #vår #sol #film #tv #gameofthrones #inspo

6 kommentarer
        1. For meg var det ikke det som var issuet, men at jeg hadde glemt passordet og ikke fikk det tilsendt før “leeeenge” etter jeg hadde bedt om det 😅 skrevet litt om det i det siste blogginnlegget mitt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg