Påskekos hjemme

Den følelsen når du våkner opp til sol og 16 grader.
Litt sykt at det kan gå fra snø og kulde til sol og 16 grader bare over helgen, men jeg klager ikke! Det ser derimot ikke ut til at det vil holde seg slik. Men det kan jo ikke være lenge igjen til vår/sommer temperaturene kommer heller.

Nå er det jo også påskeferie for de fleste, selvom det ikke akkurat blir noe hyttetur i år. For min del spiller det ingen rolle da jeg ikke akkurat har vært med opp på hytten på noen år nå. Men det har jo alltid vært koselig på hytten i påsken, så jeg skjønner det kanskje svir litt for mange.
Men det er det beste for samfunnet nå at alle bare holder seg der de er.
Man kan jo i det minste prøve å gjenskape litt av hytte kosen i sine egne hjem.

F.eks:

Spille brett/kortspill
Løse kryssord (Ja, jeg pleide faktisk å løse Donald Kryssord på hytten)
Pynte huset med påskepynt og blomster
Se påskekrim 
Male på egg og pynte gåsunger/kattepuser (eller hva enn man kaller dem)
Bake. Fordi det er alltids en god ide, eller hva?
Grille i hagen?
Male på lerret
Lære å spille gitar

“Slow down and enjoy the simple pleasures in life”

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Så gode tips til påskeaktiviteter 🙂 Det er som du sier, kjedelig for de som ikke får dratt på hytten, men veldig viktig at man holder seg hjemme. Ha en fin dag og en god påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg