Pastel Love

Hvor sommerlig er ikke dette dekselet fra Ideal of Sweden?

Om vår og sommer er det alltid inn med pastell farger og blomstermønster, og dette året er ikke noe unntak. Da jeg så dette dekselet og matchende powerbank måtte jeg nesten bare slå til. Ikke minst irriterer jeg meg konstant over at mobilen alltid går så fort tom for strøm. Jeg husker da jeg bare måtte lade mobilen hver 3. dag, men denne holder så vidt igjennom dagen. Og spesielt ikke om jeg er på Pokemon Go. Derfor er powerbank et must for meg og denne er så liten og lett i motsetning til andre jeg har hatt tidligere.
Dette er forresten ikke reklame, jeg bare elsket fargene på dekselet og powerbanken og kjøpte også matchende lader.

Jeg har forresten i det siste lagt geleneglelakk hjemme, men føler de begynner å flasse av ganske fort. Jeg la jo også gelenegler for at neglene mine ikke skulle brekke av, men det har flere av de gjort likevel.
Har du noen gode tips til å få neglene til å holde seg sterke og geleneglakken til å holde seg fin lengst mulig?

Følg meg gjerne på Instagram: @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg