Planene fremover

Sommeren går alltid så fort! Nesten litt rart at vi allerede er i August og at jeg har bursdag neste måned.
Det er liksom ikke så lenge siden dette året startet. På den lyse siden kan vi jo se på det slik at jo mer tid som går jo nærmere kommer vi en normal hverdag igjen.

Jeg har også noen ting jeg ser frem til nå i høst. I tillegg til bursdagen min som forhåpentligvis blir koselig så er det også noen høst lanseringer som virker gøy.
Jeg ser også frem til at det kommer nye sesonger av forskjellige serier. Nå ble det jo mye forsinkelser pga. situasjonen vi er i og flere serier har klart å komme ut med nye sesonger etterhvert, men det er fortsatt mange som ikke har kommet ut med noe enda. Det spørs jo mye på hvor det filmes og om det krever reising osv.
Men det kommer uansett alltid ut mer serier om høsten, så da blir det litt mer å se på.

Jeg har også en del tøffere ting på planen nå fremover. Jeg vet jo at om jeg skal få det best mulig så må det bli tøffere en periode før det blir bedre. Men det er selvfølgelig verd det.
Men jeg begynner i det små og jobber meg oppover. Har du noe du ser frem til i høst?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg