Planer for 2019

Jeg pleier ikke å lage noen nyttårsforsetter, mest fordi ting blir aldri helt som man planlegger.
Men ett skal jeg ha og det er å gå opp 5-10kg. Jeg må opp i vekt og det er det viktigste målet jeg har dette året.
15kg vil være det ideelle, men jeg vet hvor skuffet jeg blir om jeg ikke klarer å komme opp igjen i normal vekt. Derfor begynner jeg med noe jeg føler kan være litt mer overkommelig.

Fjoråret ble et tøft år, spesielt på slutten der og jeg er fortsatt ikke over det kneiken. Men jeg ser mot lysere tider og klare planer for hvordan jeg kan ha de rette hjelpemidlene tilgjengelig så ting skal bli bedre.
Blogging er også noe jeg skulle likt å fokusere mer på. Men jeg klarer nok ikke å bli så aktiv som jeg vil før kroppen er mer stabil.

Jeg håper også på at kollektivet blir fylt opp i nærmeste fremtid og at de som flytter inn er greie personer.

  • Tips til vektoppgang (og påminnelse til meg selv)
    Få i seg nok kalorier
    Spis sunne fettsyrer (avocado, oliven olje, raps og fet fisk)
    Smoothie som mellommåltid
    Ha ekstra mye pålegg på rundstykket
    Spise små hyppige måltider
    Vær i bevegelse
    Vørterøl

    Har du noen lure tips til en god vektoppgang?

  • #vekt #nyttår #forsetter #mat #spising #vektoppgang
1 kommentar
    1. Alltid litt skummelt å sette seg visse mål. Så og si alt er oppnålig i teorien. Men noen ting tar bare litt lengre tid enn andre ting, som feks det såkalte umulige. Desto større fallhøyde, desto vondere viss man først skulle falle.

      Og i år er jeg ihvertfall litt spent på egne vegne som har satt meg intet mer enn 14 pøkkings mål for 2019. Mellomting har jeg enda ikke hørt om. Men troa har jeg av en eller annen grunn til en viss grad likevel, enn så lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg